HomeBlog
Resultaten Klanttevredenheidsmeting
Blog
Resultaten Klanttevredenheidsmeting
Share this...

Eind 2018 hebben onze klanten weer de jaarlijkse klanttevredenheidsmeting ontvangen. Met de resultaten van deze enquête brengen wij ieder jaar in kaart waar onze pluspunten en verbeterpunten liggen. Maar het leukste voor ons om te lezen is wat jullie beoordeling is en of jullie ons zouden aanraden bij relaties. Over 2018 hebben onze klanten ons beoordeeld met een 8,19, wat ons betreft weer een prachtig cijfer.

Uiteraard is er ruimte voor verbetering en als NDI pakken wij deze uitdaging met beide handen aan. Wij zijn niet alleen tevreden met het algemene cijfer, ook onze Net Promotor Score zorgde voor een voorzichtige glimlach. Ten opzichte van 2017 is de NPS gestegen van 46 naar 60. De Net Promotor Score is een belangrijke pijler op het gebied van klanttevredenheid en klantloyaliteit. Hoe hoger de score, hoe meer tevreden en loyaal klanten zijn.

Met deze resultaten hebben wij weer een mooi startpunt voor nog meer service en kwaliteit met als resultaat nog meer tevreden klanten.