Heeft u vragen, een wijzigingsverzoek of een melding, dan helpen onze servicedeskmedewerkers u graag. De servicedesk is standaard bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.30 uur ‘s ochtends tot 18.00 uur ’s avonds. U kunt bellen naar 088 088 4321 of mailen naar servicedesk@ndi.nl. Indien mogelijk wordt uw melding direct afgehandeld. Kunnen we u niet meteen helpen dan wordt de melding geregistreerd en gaat een engineer het voor u oplossen.

 

Registratie van vragen en meldingen

Alle vragen en meldingen worden in ons systeem geregistreerd en krijgen een ticketnummer. Op deze manier is voor ons in één oogopslag duidelijk of deze vraag eerder is gesteld en of er sprake is van een terugkerend probleem. Het ticketnummer wordt ook aan u gegeven ter referentie en gebruiken wij om de voortgang te bewaken. 

 

Als u belt buiten de openingstijden van de servicedesk kunt u een boodschap achterlaten. U kunt ons ook altijd mailen. U wordt dan de volgende werkdag teruggebeld of gemaild.

 

Structurele ondersteuning buiten openingstijden

Als uw bedrijf structureel behoefte heeft aan ondersteuning buiten de reguliere openingstijden dan kunt u een contract verlengde openingstijden of een piketcontract afsluiten. Bij verlengde openingstijden kunt u op werkdagen van 8 tot 20 uur gebruik maken van onze Servicedesk. Bij het piketcontract krijgt u een pincode voor direct contact met een engineer; 24 uur per dag, 7 dagen per week.

 

Spoed KPN ÉÉN

In sommige situaties is het van belang dat er direct gehandeld wordt, bijvoorbeeld bij verlies of diefstal van uw telefoon. Wanneer dit gebeurt buiten onze openingstijden, kan er contact opgenomen worden met de NDI Servicedesk via nummer 1200 (mobiel) of 0880889494 (vaste telefoon).

 

Defecte mobiele telefoon of tablet

Wij kunnen de reparatie van uw mobiele telefoon en tablet snel en vakkundig verzorgen. Als u contact opneemt met de servicedesk wordt een RMA formulier met instructies toegestuurd. Na ontvangst van uw defecte toestel met het ingevulde RMA formulier zorgen wij voor de verdere afhandeling. Vervanging van het scherm en reparaties buiten garantie worden doorgaans binnen een dag uitgevoerd, reparaties onder garantie kunnen helaas wat langer duren omdat de reparatie dan door zorg van de producent wordt uitgevoerd.