Heerlijk, de vakantie staat weer voor de deur. Iedereen bij NDI heeft deze wel verdiend na alle inzet van de afgelopen maanden. In deze newsflash vertel ik dan ook graag over waar de energie in is gaan zitten. Naast energie kostte de Zuidas Run voor veel collega’s ook het nodige zweet maar wel met 25 NDI’ers, wat een toppers.

Ook aan de techniek blijven we sleutelen. We hebben het wel vaker gehad over de phishing en spam in de newsflash en de complexiteit om dit zo goed mogelijk te voorkomen. Deze keer vertellen we meer over de waardering van e-mails, een wat technisch verhaal maar interessant genoeg om te delen.

Over waardering gesproken, wij zijn heel blij met de mooie waarderingen die wij krijgen in onze klanttevredenheidsmetingen maar we vinden dat het altijd beter kan en misschien wel moet. Om deze reden zijn we intern gestart met het project Five Star Experience met het doel de belofte die we doen waar te maken en altijd een stapje extra te zetten.

In deze newsflash een referentie van onze klant ARN. Zij zorgen voor het toezicht op de recycling van het Nederlandse wagenpark en wij zorgen ervoor dat ze dit niet alleen op gewone werkdagen kunnen doen maar ook bij calamiteiten.

Veel leesplezier,geniet van een fijne vakantie en de heerlijke zomermaanden.

Chris van Hattum, chris@ndi.nl

Sportieve NDI’ers lopen vooraan

De NDI’ers hebben dit jaar, net als voorgaande jaren, weer hun uiterste best gedaan om hun persoonlijk record te verbeteren. Deze editie hebben 25 NDI’ers zich in het zweet gewerkt. Door mee te doen hebben deze lopers het goede doel VUmc Onderzoek naar Kinderkanker gesteund.
Lees verder

NDI zorgt voor betere waardering van e-mail

Sinds jaar en dag zijn er spamfilters om ervoor te zorgen dat ongewenste mailberichten niet in de inbox terecht komen. Een spamfilter is software die spam en computervirussen probeert te herkennen en te verwijderen uit e-mails. Bij de ontvangst van een mailbericht wordt er een bepaalde waardering aan dit bericht gegeven. Aan de hand van deze waardering wordt een bericht wel of niet in het spamfilter vastgehouden.
Lees verder

Five Star Experience

Sinds jaar en dag doet NDI jaarlijks een klanttevredenheidsmeting. Het afgelopen jaar was de uitkomst van deze meting prima, maar wij willen natuurlijk meer dan prima! Omdat NDI ervan overtuigd is dat de basis goed moet zijn, is er intern een nieuw programma ontwikkeld, Five Star Experience (FSE). Het doel van dit project is om nog bewuster om te gaan met service, verwachting en dienstverlening richting de klant. Daarbij hoort niet alleen het nakomen van beloftes, wij willen dat onze klanten ons met plezier bellen.
Lees verder

Snel weer operationeel door uitwijkprocedure

ARN (voormalig Autorecycling Nederland) is opgericht in 1995 door de verschillende autobrancheorganisaties en heeft als belangrijkste opdracht erop toe te zien dat 95% van de Nederlandse autowrakken gerecycled en nuttig toegepast worden. Een belangrijke factor in de werkzaamheden van ARN is het vinden van de juiste balans tussen milieuprestatie en economische haalbaarheid. Met andere woorden: oplossingen op het gebied van recycling moeten praktisch en kostentechnisch haalbaar zijn.
Lees verder