Het schrijven van mijn intro is altijd een moment om rustig terug te kijken op de afgelopen maanden. Soms vergeet ik wel eens te genieten van alles dat we weten te bewerkstelligen met iedereen bij NDI en Partners in Telecom. Terugkijkend op 2014 kan ik niet anders dan concluderen dat het een fantastisch jaar was. De ontwikkeling van de organisatie was mooi, de investering in de toekomst hoog en het resultaat was ons beste resultaat ooit! Wat een luxe om zo terug te mogen kijken.

Mijn verwachting voor 2015 is meer van hetzelfde maar natuurlijk niet op dezelfde manier, nee, het kan altijd beter. Dit jaar streven we er naar om elke minuut van de dag vijfsterrenservice te leveren aan onze klanten. Uit onze klanttevredenheidsmeting over 2014 blijkt dat we het goed doen maar nog niet altijd de verwachtte vijfsterrenservice leveren, werk aan de winkel dus!

In de meting kwam ook naar voren dat er in de newsflash wel wat meer techniek mocht. Daarom vanaf nu altijd een technische noot, deze keer over wifi. Daarnaast zijn wij heel trots dat wij al jaren KFC helpen met hun groei in Nederland, daarover in deze Newsflash ook meer.

Naast NDI zit de BSA ook weer niet stil, veel bedrijven kregen in de afgelopen weken weer de brief met de vraag of hun licenties op orde zijn. Dit is een hels karwei om uit te zoeken dus daarom hebben wij vorig jaar, met succes, de licentiescan geïntroduceerd. In deze newsflash weer een korte toelichting daarop.

Veel leesplezier,

Chris van Hattum, chris@ndi.nl

P.S. Vorig jaar hebt u mij regelmatig sportend/zwetend voorbij zien komen in “Sporten met … “. Voor mij is dat natuurlijk een leuke manier om fit te blijven (en niet te hoeven werken) maar het allerleukste hiervan is om met een relatie zijn of haar favoriete sport te beoefenen. Hebt u een leuke sport om eens met mij te doen? Ik ga de uitdaging graag aan!

NDI klanttevredenheidsmeting 2014

Eind 2014 hebt u van ons weer de jaarlijkse klanttevredenheidsmeting ontvangen. Met de resultaten van deze enquête brengen wij ieder jaar in kaart waar onze pluspunten en verbeterpunten liggen. Maar het leukste voor ons om te lezen is wat jullie beoordeling is en of jullie ons zouden aanraden bij relaties. Met net geen acht en een NPS-score van +15 zijn wij zeker tevreden, maar we hebben ook gelijk een mooie doelstelling voor volgend jaar:; een nog betere beoordeling en een nog hogere NPS-score.
Lees verder

De licentiescan

Hebt u ook wel eens een brief gekregen van BSA, de Business Software Alliance? Bent u er zeker van dat de licenties voor uw bedrijf in orde zijn? Het in kaart brengen van de licenties voor al uw software is een tijdrovende klus. NDI wil u deze klus uit handen nemen, zodat u zich kunt bezighouden met uw eigenlijke werk. Met onze ‘Licentiescan’ bent u altijd goed voorbereid op een (on)aangekondigde controle van de BSA.
Lees verder

Een nieuw spamfilter

In november 2014 zijn wij begonnen met de migratie naar het nieuwe spamfilter ‘Spamexperts’. De overstap naar dit nieuwe spamfilter heeft gefaseerd plaatsgevonden en naar verwachting was deze migratie voor het einde van het jaar afgerond. U hebt dan ook niks van deze migratie gemerkt, maar omdat een aantal functies iets anders werken willen wij u via deze weg wel hiervan op de hoogte brengen.
Lees verder

Referentiecase: KFC Holding

KFC is al jaren flink aan het uitbreiden in Nederland en zal ook de komende jaren flink blijven groeien. Belangrijk bij iedere onderneming, en helemaal als al de energie gericht is op expansie, is dat u zich bezighoudt met datgene waar u goed in bent en u niet wordt afgeleid door randzaken. Een goed georganiseerde ICT-infrastructuur is datgene waar NDI KFC in ondersteunt.
Lees verder

Aanpassing werkwijze servicedesk

Onze Servicedesk staat iedere werkdag vanaf 8 uur klaar om telefoontjes van u aan te nemen en u te woord te staan met voldoende tijd en aandacht voor uw vraag of probleem. Helaas kan het dan gebeuren dat op piekmomenten alle SD-medewerkers in gesprek zijn. Op dit moment wordt u dan automatisch doorverbonden met onze telefoniste die een terugbelverzoek kan aannemen. Wij proberen u dan terug te bellen op een later moment.
Lees verder

De 5 meest gestelde vragen over Wi-Fi

Waarom zou ik nog een netwerk met kabels gebruiken?
Wifi is heel flexibel, tegenwoordig snel en de kosten voor aanleg zijn laag. Wifi is echter ook veel storingsgevoeliger en daarmee instabieler dan een bekabeld netwerk. Als je voor je werk afhankelijk bent van een stabiele internetverbinding (zoals bij NDIRO), dan raden wij altijd een bekabeld netwerk aan.
Lees verder