Coolsculpting Centers (coolsculptingcenters) startte in 2016, Ulthera Kliniek (ultherakliniek) startte begin 2018. Beide bedrijven kunnen zich focussen op hun product en op groei, omdat NDI de infrastructuur een ICT basis heeft neergelegd waar je heel eenvoudig bij kan schakelen. Een nieuwe vestiging: meteen een eigen lokaal telefoonnummer met alle interne doorverbind mogelijkheden en personeel direct aan de slag met belangrijke klantendata via SalesForce. Alles AVG geschikt.

 

Inmiddels is Coolsculpting Centers uitgegroeid naar zeven vestigingen. Elke vestiging heeft een eigen telefoonnummer met een professionele doorschakeldienst. Bellers krijgen als een lokale medewerker aanwezig is, deze direct aan de lijn. Is niemand beschikbaar, gaat de telefoon over bij de 2e lijn service medewerkers. Zij zien direct voor welke vestiging de klant belt en hebben toegang tot het centrale CRM systeem met daarin alle klantgegevens en toegang tot de verschillende vestigingsagenda’s.

 

Ulthera Kliniek kiest voor ditzelfde model. Zij kunnen nu focussen op groei zonder zich zorgen te maken of ze systemen kopen waarmee ze volgend jaar al tegen grenzen aanlopen. De VOIP centrale van NDI biedt alle mogelijkheden die grote bedrijven kennen, maar nu ook betaalbaar en inregelbaar voor bedrijven van 2, 20 of 200 medewerkers.

 

Hetzelfde geldt voor het CRM systeem. Je begint klein maar kiest voor een systeem waar je heel flexibel bent en door bouwt als je meer wil.

 

Bel graag je NDI adviseur voor meer informatie over flexibele ICT systemen voor groeiende bedrijven.